Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
У Шостці жертвою псевдобанкіра став пенсіонер
Опубліковано 21 листопада 2019 року о 15:10

Назвавшись в телефонній розмові представником банку, зловмисник вивідав у чоловіка конфіденційну інформацію по його картці і зняв з рахунку 650 гривень.

Вдень на мобільний телефон 63-річного жителя Шостки зателефонував невідомий, який в розмові назвався співробітником банку, де обслуговується пенсіонер. Чоловік розповів, що банківська картка клієнта заблокована, через незрозумілі операції по ній. Щоб її розблокувати, співрозмовнику потрібно назвати номер картки та сvv-код, який знаходиться на зворотній стороні платіжного документа. Стурбований чоловік повідомив «банкіру» всю необхідну інформацію, а за два дні після дзвінка звернувся до відділення фінансової установи. Там і пояснили, що насправді йому телефонували шахраї, які потім зняли з його рахунку 650 гривень. Пенсіонеру нічого не залишалось робити як звернутись за допомогою до поліції.

Наразі за даним фактом правоохоронці проводять відповідну перевірку.

Поліцейські знову нагадують громадянам елементарні правила обережності, дотримання яких дозволить уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях.

1. Нікому й ніколи не повідомляйте індивідуальний ПІН-код своєї банківської картки, cvv-код, що знаходиться на зворотному її боці та коди з смс-повідомлень з банку.

2. В разі надходження нібито з банку електронних листів чи дзвінків з запитами про особисту інформацію, не відповідайте на них, а краще самі перетелефонуйте на офіційний номер call-центру вашої фінустанови, і з'ясуйте ситуацію.

3. Отримавши сумнівну інформацію в смс-повідомленні, не переходьте за пропонованими вкладеннями, а зверніться до сервісного центру свого мобільного оператора.  

3. У випадку втрати чи блокування телефонної сім-картки, до якої «прив’язана» ваша банківська картка, найперше необхідно особисто звернутися в банк з заявкою про блокування платіжного документа.

4. І пам‘ятайте: працівник банку ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші карткові дані, за жодних обставин не слід цього робити. Найперше необхідно терміново звернутися на «гарячу» телефонну лінію банку, і з‘ясувати у оператора всю інформацію по вашому рахунку. Таким чином ви зайвий раз переконаєтесь у тому, що з вашим платіжним документом все гаразд, а самі ви щойно уникли підступної шахрайської пастки.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux