Як не стати жертвою шахрая - поради від поліції
Телефонне шахрайство – це вид шахрайства, коли зловмисник телефонує і переконує свою майбутню жертву повідомити особисту, фінансову чи конфіденційну інформацію або переказати гроші. На жаль на Сумщині чи не щодня реєструються такі злочини.
Так до Шосткинського районного управління поліції звернулася 55-річна місцева жителька та повідомила, що увечері їй зателефонував невідомий, який назвався працівником банку та під приводом «оновлення даних», шахрайським шляхом заволодів грошима в сумі майже 61 000 гривень з двох її банківських карток, причому зовсім різних банків. Гроші з карток були списані після того, як заявниця, будучи введена в оману, повідомила своєму співрозмовнику секретні дані карток.
У Тростянці, 50-річній жінці на мобільний телефон зателефонував невідомий, який представився працівником банку та повідомив, що їй надійшла грошова допомога від держави. Для її зарахування на картку він попросив жінку назвати йому чотиризначний код, що надійшов їй в СМС-повідомленні. Після того, як введена в оману мешканка Тростянця надала зловмиснику необхідні дані, той заволодів її грошима з картки у сумі 27 000 гривень.
Правоохоронці нагадують громадянам, що заради досягнення своєї мети шахрай може назватися будь-ким: працівником банку, пенсійного фонду, працівником поліції, представником мобільного оператора, покупцем або продавцем товару, тощо. Якщо вам телефонує особа, яка називається працівником банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, який вказаний на платіжній картці.
Відділ комунікації поліції Сумської області
