Втратила заощадження, довірившись “банкіру”: поліція Сумщини розслідує інтернет-шахрайство
Жителька Глухова стала черговою жертвою телефонних аферистів, які, представившись банківськими працівниками, змусили її переказати власні кошти та оформити кредити. Поліція розслідує обставини інциденту й вкотре застерігає громадян бути пильними.
До поліції звернулась мешканка міста Глухів, яка повідомила, що стала жертвою шахрайської схеми. За словами жінки, їй зателефонував невідомий, який представився працівником служби безпеки одного з банків.
Зловмисник повідомив про нібито спробу несанкціонованого зняття коштів з банківської картки заявниці та запропонував "зберегти" гроші, перевівши їх на іншу "безпечну" картку. Жінка, довірившись псевдоспівробітнику, перерахувала значну суму. Після цього аферист продовжив маніпулювати потерпілою, переконавши її встановити сторонні застосунки, оформити кредити та здійснити низку переказів. Загальна сума збитків склала понад 61 тисячу гривень.
Наразі правоохоронці проводять перевірку за вказаними номерами телефонів і банківськими реквізитами. Розпочато досудове розслідування.
Поліція нагадує:
• Працівники банку НІКОЛИ не телефонують клієнтам з вимогою переказати гроші чи встановити сторонні програми.
• Нікому не повідомляйте реквізити карток, паролі з SMS, CVV-коди чи інші конфіденційні дані.
• Якщо вам телефонують і вмовляють на будь-які фінансові операції — негайно завершіть розмову та зателефонуйте на гарячу лінію вашого банку.
• У разі підозри на шахрайство — одразу звертайтесь до поліції.
Відділ комунікації поліції Сумської області