Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
В Сумах працівники поліції навчались ефективному спілкуванню
Опубліковано 07 лютого 2019 року о 12:45

Як правильно побутувати розмову, як слід поводити себе під час спілкування з негативно налаштованим співбесідником, як зрозуміти, що саме хоче він  сказати, як довести власну точку зору, як досягнути взаємопорозуміння – саме цим та іншим подібним навичкам навчались працівники територіальних підрозділів поліції.

На психологічні тренінги зі спеціалістами ВПЗ УКЗ ГУНП працівники поліції районних територіальних підрозділів збираються охоче. Адже під час таких занять не тільки отримують нові знання та навички, а й удосконалюють власні позитивні якості, розкривають причини виникнення певних комунікативних проблем і дізнаються про шляхи їх вирішення. До того ж, заняття проходять у невимушеній, теплій і дружні атмосфері, серед колег, які нерідко після таких занять стають ще й добрими друзями.

Організовуючи черговий тренінг, Ірина Ханенко, головний спеціаліст Відділу психологічного забезпечення УКЗ ГУНП області, говорить, що вміння ефективного і доброзичливого спілкування – одна з тих якостей, котрі обов‘язкові для кожного працівника поліції.  А тому й сама, власним прикладом, під час тренінгів показує, як можна невимушено та легко розмовляти на будь-яку тему з будь-якою людиною, незважаючи на настрій, в якому перебуває співрозмовник. Приводить зрозумілі приклади, запитує думку слухачів з приводу тієї чи іншої ситуації. Детально розбирають випадки вдалого чи невдалого спілкування з досвіду учасників, будують моделі дій, котрі можуть дати позитивний ефект.

При підготовці занять фахівці-психологи використовують тільки ті методики і вправи, котрі можуть дати безумовно добрий настрій і хороший результат.

Рухливі вправи змінюються  завданнями аналітичного характеру, передбачена як індивідуальна, так і групова та загальна робота. Лекційний матеріал гармонійно поєднується зі швидкими, гострими та дотепними діалогами. Серйозна тема і легкий жарт тільки доповнюють один одного в роботі груп та тренерів.

Щоразу наприкінці занять, домовляючись про наступну зустріч і обмінюючись контактами, працівники поліції говорять: отримані навички тільки допомагають у спілкуванні з громадянами, покращують розуміння тих чи інших вчинків людей,  дають можливість якісно по-новому  дивитись на проблеми, що виникають як під час виконання службових обов‘язків, так і міжособистісному спілкуванні. А тому вони готові до нових занять, до цікавих тем і творчих пошуків.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux