Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Слухачі Сумської філії Харківського Національного університету внутрішніх справ з екскурсією відвідали лінію 102 в ГУНП Сумської області

Опубліковано 20 грудня 2021 року о 17:28

Сьогодні вдень, близько двох десятків молодих працівників поліції з Львівської, Закарпатської, Чернівецької, Миколаївської областей, які проходять піврічний курс навчання в Сумській філії ХНУВС, з екскурсією відвідали лінію 102 та ознайомилися з роботою її працівників.

Зустріли молодих поліцейських, які вже зовсім скоро здадуть іспити і приступлять до самостійного несення служби в тих підрозділах поліції, звідки прибули на навчання на Сумщину,  начальник УОАЗОР Іван Безмен та начальник служби 102 УОАЗОР Ярослав Шабаль.

«Звичайній людині, котра бачить лише зовнішню сторону роботи поліції, не зовсім зрозумілі ті процеси, які «запускає» дзвінок потерпілого чи свідка, і що саме відбувається після того, як оператор знімає слухавку, - розповідає гостям Іван Безмен. - З найпершої миті завдання оператора – у найкоротший час зібрати максимальну кількість інформації про подію та правильно її кваліфікувати. На це у нього є всього 30 секунд. Що саме трапилося, за якою адресою, чи є потерпілі – від цієї інформації залежить те, як швидко на місце події прибуде наряд поліції, і яка саме це буде група – працівники патрульної поліції, слідчо-оперативна група територіального підрозділу чи група реагування поліції охорони».

Оператор також зобов‘язаний запитати інформацію щодо самого заявника, однак громадяни іноді не бажають себе називати. Але це потрібно для того, щоб оператор, у разі необхідності, не лише міг уточнити інформацію у заявника, а й для зворотнього зв‘язку, адже людина має знати реакцію на свій дзвінок і те, що було зроблено по її заяві.

Жінки, які працюють операторами лінії  102 повинні мати відповідну освіту, гарну чітку дикцію, грамотну мову, бути стресостійкими, вміти уникати конфлікту і швидко вирішувати конфліктні ситуації, мати неймовірне терпіння і, звичайно, комунікабельність. Бо люди, які сюди телефонують часто перебувають у стресовому стані, кричать, плачуть, можуть бути  агресивні або нетверезі. І кожному з них може справді бути потрібна допомога з боку поліції.

 

Окрім операторів, служба 102 має диспетчерів з числа атестованих працівників поліції. Їх завдання – тримати на постійному контролі ситуацію в області та відслідковувати маршрути чергових нарядів, аби в разі необхідності направити на місце події найближчий патруль чи групу. Також диспетчери мають технічну можливість відслідковувати в режимі он-лайн стан та процес збору і фіксації матеріалів групою, що прибула на виклик.

Загалом же система зв‘язку служби 102 фіксує абсолютно всі вхідні дзвінки, і кожен з них в обов‘язковому порядку проходить певний процес реєстрації та фіксації, аби за необхідності можна було б подзвонити заявнику і повідомити про результати розгляду чи реагування на його повідомлення. Працівники розуміють: якщо на лінію надійшов дзвінок, то на тому кінці дроту хтось потребує допомоги. Іноді – негайної. До кожного, хто телефонує до поліції очікуючи на допомогу тут завжди поставляться з розумінням і нададуть потрібну допомогу.

Молоді поліцейські подякували керівництву ГУНП в Сумській області за організацію  пізнавальної екскурсії та зробили  фото на згадку.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux