Зловмисники, назвавшись по телефону представником банку, вивідали у довірливих жінок конфіденційну інформацію, та викрали з їх банківських рахунків всі гроші.
До Роменського відділу поліції звернулася 55-річна жителька райцентру та повідомила, що стала жертвою шахрайства. Як з’ясувалося, вдень жінці на мобільний телефон зателефонував невідомий, та назвавшись працівником служби безпеки одного з банків, заявив що хтось намагався викрасти гроші з банківських рахунків її та її чоловіка. «Банківський працівник», нібито для збереження коштів клієнтів від крадіжки, запропонував перерахувати гроші з рахунків «проблемних» банківських карток на новий рахунок. І назвав його номер. Жінка, не розуміючи, що втрапила в шахрайську пастку, виконала всі вказівки зловмисника, і в результаті втратила всі гроші, свої та чоловіка, у сумі 18 000 гривень.
За подібною шахрайською схемою втратила свої гроші у сумі 10 000 гривень і 53-річна жителька Глухова. Лиш з тією відмінністю, що зловмисник своїми вказівками по телефону змусив жінку перевести всі кошти з банківської картки на номер її ж мобільного телефону. А потім, дізнавшись коди з надісланих їй повідомлень, поцупив гроші.
В діях зловмисників вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України.
Правоохоронці вкотре застерігають громадян від вчинення необдуманих кроків при спілкуванні з незнайомими людьми. Пам’ятайте, справжній банківський працівник ніколи не буде по телефону проводити якісь дії з вашим банківським рахунком, і ні в якому разі не буде дізнаватися у вас номер картки, пін-код, CVV-код чи випитувати будь-яку іншу конфіденційну інформацію. Так діють шахраї. Тож не панікуйте, коли раптом отримаєте повідомлення про «заблоковану картку», а спробуйте заспокоїтись і опанувати себе. Завжди пам’ятайте, Ваша безпека - ваших руках.
Відділ комунікації поліції Сумської області