Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Поліція нагадує: надавайте перевагу післяплаті за послуги під час купівлі товарів через Інтернет

Опубліковано 26 червня 2025 року о 17:20

Аферисти в мережах змогли одурити трьох мешканців Сумщини та заволодіти їхніми грошима, коли ті намагалися придбати у них товари.


Жителька обласного центру в «Telegram», в групі інтернет-магазину, замовила собі мобільний телефон за який перерахувала 7700 грн на вказаний їй банківський рахунок. Проте минуло вже майже десять днів, а омріяний гаджет жінка не отримала, та й «продавець» з нею на зв'язок більше не виходив.

Військовослужбовець з Сумщини в соціальній мережі «TikTok» замовив спорядження та амуніцію, за яке перерахував 17 890 гривень. Вийшли всі терміни очікування, та замовлення досі не виконане, і гроші назад не повернуті. 

Жителька Путивля у «Facebook», знайшла оголошення про продаж дров, перерахувала 7000 гривень та стала чекати доставки. Але «продавець» дрова так і не доставив, та перестав виходити на зв'язок. Ще понад 37 000 гривень втратив мешканець Сумського району, який намагаючись продати автозапчастини, сам перейшов за надісланим йому посиланням для оформлення ОЛХ-доставки та ввів там всю потрібну шахраєві інформацію.

За всіма зверненнями від громадян у поліції відкрили кримінальні провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Триває слідство.


Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux