Поліція нагадує: надавайте перевагу післяплаті за послуги під час купівлі товарів через Інтернет
Аферисти в мережах змогли одурити трьох мешканців Сумщини та заволодіти їхніми грошима, коли ті намагалися придбати у них товари.
Жителька обласного центру в «Telegram», в групі інтернет-магазину, замовила собі мобільний телефон за який перерахувала 7700 грн на вказаний їй банківський рахунок. Проте минуло вже майже десять днів, а омріяний гаджет жінка не отримала, та й «продавець» з нею на зв'язок більше не виходив.
Військовослужбовець з Сумщини в соціальній мережі «TikTok» замовив спорядження та амуніцію, за яке перерахував 17 890 гривень. Вийшли всі терміни очікування, та замовлення досі не виконане, і гроші назад не повернуті.
Жителька Путивля у «Facebook», знайшла оголошення про продаж дров, перерахувала 7000 гривень та стала чекати доставки. Але «продавець» дрова так і не доставив, та перестав виходити на зв'язок. Ще понад 37 000 гривень втратив мешканець Сумського району, який намагаючись продати автозапчастини, сам перейшов за надісланим йому посиланням для оформлення ОЛХ-доставки та ввів там всю потрібну шахраєві інформацію.
За всіма зверненнями від громадян у поліції відкрили кримінальні провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Триває слідство.
Відділ комунікації поліції Сумської області