Поліцейські дають основні поради як не стати жертвою шахраїв
Майже кожного дня правоохоронці закликають громадян не довіряти незнайомим особам, які телефонують та представляються працівниками банку, а також просять не переходити за невідомими посиланнями. Адже виконуючи прохання та вказівки сторонніх осіб громадяни щоразу втрачають власні заощадження.
Найпоширенішим видом шахрайств в мережі Інтернет є фішинг. Його визначення описує цей тип діяльності як оманливе використання електронних комунікаційних послуг для обману онлайн-користувачів. Фішингові електронні листи створюються з однією зловісною метою – обдурити користувача та отримати його конфіденційну та цінну інформацію, таку як дані кредитної картки, банківської картки, паролі та інші особисті дані. Дані шахрайства дуже популярні серед зловмисників, оскільки вони не вимагають надто багато зусиль і ресурсів і можуть націлюватися на велику кількість онлайн-користувачів.
Підробні сайти можуть повністю копіюють дизайн банків, платформ оголошень, сервісів обміну валют, служб доставки тощо.
Користувачі, що своєчасно не розпізнали підробку, можуть залишити на шахрайському сайті особисті дані. Такі відомості злочинці використовують для привласнення грошей або продають їх іншим шахраям.
Щоб запобігти небезпеці, поліція рекомендує:
Не переходити на сторонні ресурси, навіть, якщо посилання надійшло від знайомого адже посилання може містити вірус.
Під час онлайн-шопінгу обговорювати деталі угоди лише в чаті платформи і не переходити в месенджери. Саме туди шахраї надсилають фішингові посилання. Також бесіда на сторонніх ресурсах не може стати приводом для втручання адміністраторів платформи у разі виникнення проблем.
Сплачувати за товар онлайн лише на перевірених сайтах або тільки після отримання товару.
Не переходити за рекламою у додатках та іграх.
Не залишати конфіденційні дані на сторонніх ресурсах.
Відділ комунікації поліції Сумської області