На жаль, є багато недобросовісних людей і компаній, які телефонують із метою шахрайства чи введення в оману. Під час розмови вони можуть представитись будь-ким: банкіром, лікарем, правоохоронцем.
Тому, щоб не стати жертвою шахрайства – користуйтесь простими порадами від поліції:
- важливо завжди перевіряти інформацію, яку надає незнайома особа телефоном.
- категорично не можна переходити за незнайомими посиланнями, встановлювати на смартфон неперевірені програми.
- усі повідомлення нібито від банків потрібно перевіряти, звернувшись до банку за контактним номером на сайті або в застосунку.
- ніколи й нікому не повідомляйте строк дії картки, паролі, які надсилає банк у застосунку інтернет-банкінгу або SMS, а також CVV-код.
Пам'ятайте: несподіваний дзвінок із незнайомого номера з повідомленням про проблеми з рахунком або надзвичайну ситуацію в родичів – хитрий шахрайський хід для того, щоб заскочити жертву зненацька. Тому не піддавайтесь раптовим емоціям, а завжди перевіряйте отриману інформацію!
Відділ комунікації поліції Сумської області