На Сумщині стартував навчальний тренінг для операторів та диспетчерів call-центру «102»
Мета тренінгу - навчити співробітників call-центру правильно та ефективно реагувати на звернення громадян, постраждалих від ґендерно зумовленого насильства.
Дводенний курс складається з теоретичного блоку та практичного виконання завдань за розробленими сценаріями.
«Основою ефективного алгоритму дій поліцейських є злагоджена робота та постійна комунікація між підрозділами, - говорить Іван Безмен, начальник УОАЗОР ГУНП в Сумській області. - Починаючи від операторів і диспетчерів call-центру, які першими приймають та кваліфікують ці виклики від громадян, і завершуючи іншими поліцейськими службами й спеціальними суб'єктами, що залучаються в тих чи інших ситуаціях».
У процесі навчання запланований обмін досвідом, обговорення можливого розвитку подій у тих чи інших ситуаціях та напрацювання альтернативних шляхів розв’язання конфліктів у правових межах.
Відділ комунікації поліції Сумської області