Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

На Сумщині стартував навчальний тренінг для операторів та диспетчерів call-центру «102»

Опубліковано 21 липня 2020 року о 14:23

Мета тренінгу - навчити співробітників call-центру правильно та ефективно реагувати на звернення громадян, постраждалих від  ґендерно зумовленого насильства.

Дводенний курс складається з теоретичного блоку та практичного виконання завдань за розробленими сценаріями.

«Основою ефективного алгоритму дій поліцейських є злагоджена робота та постійна комунікація між підрозділами, - говорить Іван Безмен, начальник УОАЗОР ГУНП в Сумській області. - Починаючи від операторів і диспетчерів call-центру, які першими приймають та кваліфікують ці виклики від громадян, і завершуючи іншими поліцейськими службами й спеціальними суб'єктами, що залучаються в тих чи інших ситуаціях».

У процесі навчання запланований обмін досвідом, обговорення можливого розвитку подій у тих чи інших ситуаціях та напрацювання альтернативних шляхів розв’язання конфліктів у правових межах.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux