На Сумщині працівники спецлінії «102» пройшли додатковий курс підвищення кваліфікації
Двадцять операторів та диспетчерів call-центру успішно пройшли навчання та отримали сертифікати курсу «Реагування на звернення громадян, постраждалих від ґендерно зумовленого насильства».
Навчання проводилися за ініціативи та сприяння Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України, Координатора проектів ОБСЄ в Україні та представників громадської організації “Ла Страда-Україна”.
Операторів та диспетчерів спецлінії «102» навчали максимально швидко приймати повідомлення, порадили як спілкуватися з громадянами, котрі перебувають у стресовому стані, та за якими критеріями ідентифікувати постраждалих від домашнього та інших видів насильства.
Завершилися навчання урочистим врученням сертифікатів учасникам тренінгу.
Самі ж співробітники call-центру відзначили неабияку користь від таких занять, зокрема - у набутті нових знань щодо вирішення проблемних ситуацій під час роботи та у спілкуванні з громадянами, які звертаються на спецлінію поліції «102» за допомогою або за порадою.
Відділ комунікації поліції Сумської області