Діяв зловмисник під виглядом працівника банку. Під час телефонної розмови з 54-річним чоловіком він дізнався секретний код за допомогою якого зняв вісімнадцять тисяч гривень.
Потерпілий розповів поліцейським, що спочатку отримав смс-повідомлення про те, що його банківська картка буде заблокована. Для її розблокування пропонувалось зателефонувати на вказані в повідомленні номери телефонів. Подзвонивши на один із них, чоловіку відповів незнайомець. Він назвався працівником банку. Для вирішення проблеми запропонував пенсіонеру назвати код, який прийде йому на телефон. Що той і зробив.
А коли через деякий час чоловік здогадався перевірити свій банківський рахунок, виявив його спустошеним. Відтак зрозумів, що сам же перерахував гроші аферисту.
У поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого проводять всі необхідні дії для встановлення та затримання зловмисника.
Правоохоронці вкотре застерігають громадян від вчинення необдуманих кроків при спілкуванні з незнайомими людьми.
Пам’ятайте: справжній банківський працівник ніколи не буде по телефону проводити якісь дії з вашим банківським рахунком, тим більше не буде дізнаватися у вас номер картки, пін-код, CVV-код чи будь-яку іншу конфіденційну інформацію. Так діють лише шахраї. Тож не панікуйте, коли раптом отримаєте повідомлення про «заблоковану картку», опануйте себе та видаліть таке повідомлення.
Відділ комунікації поліції Сумської області