Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Лише за останню добу шахраї збагатились за рахунок довірливих жителів Шостки на 57 тисяч гривень
Опубліковано 19 лютого 2019 року о 15:42

В першому випадку 67-річний чоловік надав псевдобанкіру секретну інформацію по картці і в результаті втратив 40 000 гривень. В другому – жінка самостійно зняла 17 000 гривень «кредитних» грошей та перерахувала їх на вказані аферистом номери чужих карток, незважаючи на благання доньки цього не робити. 

Вдень на мобільний телефон 67-річного жителя Шостки надійшло смс – повідомлення про заблокування його банківської картки. Він зателефонував за вказаним у повідомленні номером для з’ясування всіх обставин.

Йому відповів незнайомець, який назвався співробітником служби безпеки банку, де він обслуговується. Останній підтвердив інформацію про нібито заблокований фінансовий документ на 92 дні. І запропонував розблокувати його та підвищити рівень безпеки рахунку чоловіка, однак для цього «клієнту» необхідно надати певні дані: код до його фінансового документу та cvv-код, який знаходиться на зворотній стороні картки. Останній надав всю запитану «банкіром» інформацію, а за кілька хвилин з’ясував, що з його рахунків знято 18 000 та 22 000 «кредитних» грошей.

Доведеться погашати 17 000 кредиту і 66-річній жительці Шостки. Остання, отримавши дзвінок від «банкіра» про заблокування її фінансового документу, кинулась виконувати його вимоги.

За словами постраждалої, для успішного розблокування він запропонував зняти з «кредитки» гроші та перерахувати їх на вказані ним номери рахунків, які нібито «прив’язані» до її банківської картки. І хоча в цей момент жінці зателефонувала донька, яка благала останню цього не робити, вона виконала умови пройдисвіта. 

Наразі в поліції за обома фактами відкриті кримінальні провадження за ознаками ч.1 ст. 190 КК України (шахрайство), в рамках яких слідчі встановлюють особи зловмисників та їх місцеперебування.

Працівники поліції знову звертаються до громадян з закликом бути уважними та обачними під час телефонних розмов з незнайомими людьми, ким би вони не називались. Співробітники банків ніколи не будуть телефонувати громадянам з пропозиціями вирішення якихось питань, що стосуються коштів, фінансових або платіжних документів. Єдине, що можуть справжні працівники банківських установ – запросити в разі потреби людину до найближчого філії банку. Всі інші дзвінки є не що інше, як спроба шахрайства.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux