Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

І знову про шахраїв…

Опубліковано 02 серпня 2019 року о 14:07

Черговою жертвою псевдо банкірів стала пенсіонерка з Шостки. Вона назвала телефонному співрозмовнику конференційну інформацію по своїй «пенсійній» картці і втратила 24 тисячі гривень.

Вдень 60-річній жительці зателефонував на мобільний телефон незнайомець, який в розмові назвався представником служби безпеки банку, де вона обслуговується. Чоловік розповів пенсіонерці, що з її банківської картки незрозумілим образом було знято  500 гривень і запропонував на певний час заблокували цей перерахунок. А для цього попросив назвати повний номер її платіжного документу та код, який прийде в смс – повідомленні.

Сестра жінки, яка була поряд і чула цю розмову намагалась запобігти безпечності жінки, але та її не послухала і назвала співрозмовнику потрібну йому інформацію. В результаті з рахунку пенсіонерки зникло понад 24 000 гривень. 

В поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого ведуться пошуки афериста.

Правоохоронці знову нагадують громадянам елементарні правила обережності, дотримання яких дозволить уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях:

- Нікому й ніколи не можна повідомляти індивідуальний ПІН-код своєї банківської картки, cvv-код, що знаходиться на зворотному її боці та коди з смс-повідомлень з банку.

- у разі надходження, нібито з банку, електронних листів чи дзвінків з запитами про особисту інформацію, не відповідати на них, а краще самим зателефонувати на офіційний номер call-центру вашої фінансової установи і з'ясувати ситуацію.

- у випадку втрати чи блокування телефонної сім-картки, до якої «прив’язана» ваша банківська картка, найперше необхідно особисто звернутися в банк з заявкою про блокування платіжного документа.

- і пам’ятати : працівник банку ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші карткові дані, за жодних обставин не слід цього робити. Найперше необхідно терміново звернутися на «гарячу» телефонну лінію банку, і з‘ясувати у оператора всю інформацію по вашому рахунку. Таким чином ви зайвий раз переконаєтесь у тому, що з вашим платіжним документом все гаразд, а самі ви щойно уникли підступної шахрайської пастки.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux