Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Поліція Сумщини знову застерігає громадян бути обережними у телефонних розмовах з незнайомцями
Опубліковано 31 грудня 2020 року о 11:18

Учора жертвою телефонного шахрая став житель Липоводолинщини. Назвавшись у розмові з чоловіком працівником банку, незнайомий співбесідник настільки заморочив тому голову, що виманив у нього більше 30 тисяч гривень. Поліція відкрила кримінальне провадження та розшукує афериста.

Діяв шахрай за старою схемою «дзвінок з банку». Подзвонивши чоловіку, зловмисник представився керівником служби безпеки одного з провідних державних банків. Він розповів, що з рахунку громадянина начебто невідомі зловмисники зняли 6000 гривень. І аби убезпечити від протиправних посягань залишки коштів, запропонував клієнту переказати їх на  нібито новостворену банківську картку з так званим «технічним» рахунком. Співрозмовник був настільки переконливий, що  громадянин повірив йому. І через термінал переказав всю суму своїх заощаджень на продиктований йому рахунок.

В поліції за фактом шахрайства відповідно ч.1 ст. 190 КК України відкрили кримінальне провадження, в рамках якого встановлюють і особу «добродія», і його місцеперебування.

Правоохоронці констатують: це далеко не перший випадок, коли загалом грамотна і освічена людина, обізнана з проблематикою шахрайства, потрапляє на «гачок» аферистів.  Річ у тім, що шахраї використовують не тільки безліч старих і нових схем, а й дуже майстерно користуються у своїх розмовах словами-маніпуляторами на зразок «контроль», «безпека», «увага» і так далі. Тим самими зловмисники певним чином впливають на підсвідомість людини і відволікають увагу жертви від основної небезпеки бути одуреним.

Працівники поліції знову нагадують громадянам про необхідність бути  вкрай обережними з подібними співрозмовниками. Пам‘ятайте, що жоден справжній банківський працівник не буде вирішувати подібні питання у телефонному режимі. Максимум – вас запросять до найближчої філії банку. І тільки там, виключно за вашої особистої присутності, лише після пред‘явлення вами вашого паспорта, проблема буде розглянута та вирішена.

Загалом же, хто б з вами не говорив по телефону і ким би не називався, щойно мова заходить про ваші гроші, рахунки чи статки – відразу вимикайте слухавку. А потім зверніться на «гарячу лінію» свого банку, телефон якої вказаний на звороті банківської картки, і уточніть у оператора отриману від незнайомця інформацію.

Будьте уважні, обачні та виважені у словах та вчинках, - і вам не доведеться бути жертвою аферистів.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux