Намагаючись запобігти несанкціонованому зняттю грошей зі своєї банківської картки, жителька Шостки назвала телефонному співрозмовнику коди доступу до свого фінансового рахунку. В результаті необдуманого вчинку молода жінка втратила 12 тисяч гривень.
До поліції Шостки з заявою про шахрайство звернулась 26-річна місцева жителька. Жінка розповіла, що вдень на її мобільний телефон зателефонував невідомий. В розмові він назвався представником банку та розповів їй, що невідомі зняли з її фінансового рахунку гроші. Аби повернути кошти на рахунок клієнтки, потрібно назвати йому код з смс-повідомлення, що прийде їй на телефон з банку.
Заявниця виконала поставлені умови. Згодом через мобільний додаток вона побачила, що кошти дійсно були зняті. А самостійно звернулася на «гарячу» лінію банку з’ясувала, що їй телефонував шахрай, який в такий спосіб виманив у неї конфіденційну інформацію і скористався нею для зняття коштів з її рахунку.
Сама постраждала каже - знала про таку шахрайську пастку, проте аферист настільки вміло задурив їй голову, що вона не змогла зорієнтуватися у ситуації. До того ж, за словами жінки, номер телефону, з якого їй телефонував зловмисник, дуже схожий на номер банківської установи.
У поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого ведуться пошуки афериста.
Поліцейські звертаються до громадян з проханням недовіряти інформації, отриманої телефоном від невідомих людей, ким би вони не називались. Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс-повідомлення для начебто дистанційного проведення фінансових операцій, - не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі. Будьте обачні, і вам не доведеться бути жертвою шахраїв.
Відділ комунікації поліції Сумської області