Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
На Сумщині у шахрайську пастку знову втрапив пенсіонер
Опубліковано 30 листопада 2018 року о 16:00

Півтори тисячі гривень зняли з рахунку 61-річного жителя одного з сіл Шосткинського району шахраї-псевдобанкіри. Незважаючи на той факт, що пенсіонер знав з чисельних попереджень поліції про подібну схему обману, він все ж таки повідомив незнайомому телефонному співрозмовнику конфіденційну інформацію своєї банківської картку. І залишившись у підсумку зі спустошеним рахунком.

В поліцію за заявою про шахрайство звернувся 61-річний житель одного з сіл Шосткинського району. Чоловік розповів, що на його мобільний телефон надійшло смс-повідомлення про блокування його банківської картки. Схвильований тим, що не встиг зняти з рахунку нещодавно отриману пенсію, він зателефонував за вказаним у повідомленні номером.

Йому відповів чоловік, який назвався співробітником банку. Останній підтвердив інформацію про нібито заблоковану банківську карту. І запропонував розблокувати фінансовий документ, однак для цього «клієнту» необхідно надати певні дані: останні чотири цифри номеру картки, залишок на рахунку та код, який має прийти йому в смс-повідомленні. Пенсіонер надав всю запитану незнайомцем інформацію, а за кілька хвилин з’ясував, що з його рахунку зникло понад 1 500 гривень.

За словами потерпілого, з засобів масової інформації він добре знав про такі шахрайські схеми. Однак на той момент був впевнений, що розмовляє зі справжнім працівником банку.

Наразі в поліції вирішується питання про відкриття кримінального провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого будуть проводитись необхідні слідчі дії.   

Правоохоронці знову нагадують громадянам елементарні правила обережності, дотримання яких дозволить уникнути шахрайської пастки і зберегти власні кошти при подібних дзвінках та повідомленнях.

1. Нікому й ніколи не повідомляйте індивідуальний ПІН-код своєї банківської картки та cvv-код, що знаходиться на зворотному її боці.

2. В разі надходження нібито з банку електронних листів чи дзвінків з запитами про особисту інформацію, не відповідайте на них, а краще самі перетелефонуйте на офіційний номер call-центру вашої фінустанови, і з'ясуйте ситуацію.

3. У випадку втрати чи блокування телефонної сім-картки, до якої «прив’язана» ваша банківська картка, найперше необхідно особисто звернутися в банк з заявкою про блокування платіжного документа.

4. І пам‘ятайте: працівник банку ніколи не буде дзвонити до вас із закритого номеру. Якщо вас просять надіслати пароль або інші карткові дані, за жодних обставин не слід цього робити. Найперше необхідно терміново звернутися на «гарячу» телефонну лінію банку, і з‘ясувати у оператора всю інформацію по вашому рахунку. Таким чином ви зайвий раз переконаєтесь у тому, що з вашим платіжним документом все гаразд, а самі ви щойно уникли підступної шахрайської пастки.

Відділ комунікації поліції Сумської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux