вул. Г.Кондратьєва, 23, м.Суми, 40000, Україна
тел.: (0542) 66-70-10, факс (0542) 66-74-40
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
23.10.2017
Жовтень   2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23
242526272829
3031
дата з:
по:



Головна » НОВИНИ » Усі новини

Поліція інформує та попереджає (ФОТО)
14.07.2017 | 12:09

Дільничні офіцери Краснопільського відділення поліції розповідають людям похилого віку про різновиди шахрайських схем та подають поради, як не стати жертвою афериста.

Згідно поліцейської статистики, мешканці сіл та люди похилого віку найчастіше потерпають від шахраїв. Серед причин такого явища – звичка довіряти незнайомцям, що представляються працівниками владних органів та банків, елементарна неінформованість та відсутність доступу до більш сучасних засобів масової інформації. Тож, аби попередити людей про різноманітність шахрайських схем та навчити розпізнати аферистів, працівники поліції Краснопільського району проводять широку роз‘яснювальну роботу.

201.jpg

Під час подворових обходів дільничні офіцери роздають жителям сіл і селищ інформаційні брошури з порадами, як не стати жертвами шахрайств. Особливу увагу та час приділяють одиноким людям похилого віку, пенсіонерам та інвалідам - полісмени детально розповідають їм про найбільш поширені способи виманювання грошей, роздають свої візитівки з контактними номерами телефонів та чергової частини відділку поліції, куди слід звернутися людині в разі необхідності.

202.jpg

Правоохоронці знову нагадують громадянам про обережність у спілкуванні з незнайомцями, особливо в телефонних бесідах, і подають кілька порад, як уникнути шахрайських пасток.

По-перше, якщо людині зателефонували з приводу затримання родича, їй потрібно негайно покласти слухавку і терміново зателефонувати самому родичу, або комусь з інших членів вашої родини. Головне – вчасно перервати розмову. Адже шахраї – чудові інтуїтивні психологи, і можуть більше години тримати свою жертву на зв‘язку. І чим довше людина з ним розмовляєте, тим більше він її заплутує.

По-друге: літнім людям слід більше довіряти власному здоровому глузду і своїм родичам, котрі, до речі, являються дорослими, і здатні цілком самостійно вирішувати свої проблеми, й не намагатися «відкупити» їх ціною всіх свої заощаджень .

По-третє: жоден банківський працівник не буде узгоджувати, уточнювати конфіденційну інформацію стосовно рахунків клієнтів та проводити будь-які фінансові операції у телефонному режимі. Це категорично заборонено. Людину можуть тільки запросити до банківської установи, і виключно у її присутності (при цьому громадянин повинен ще підтвердити свою особу паспортом) провести ту чи інші дію.

Четверте: якщо людина похилого віку проживає окремо сама, її родичам – дітям, онукам не слід покладатися на телефон, а треба знаходити час і відвідувати стареньких частіше, розповідати про свої справи та події у світі. І пам‘ятати, що старенькі намагаються їм допомогти всіма своїми можливостями, в тому числі грошима, статками, порадою. А користуються цим бажанням, причому далеко небезуспішно, зовсім сторонні люди: шахраї та аферисти.

Відділ комунікації поліції Сумської області

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку