ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Довідкова інформація

  • Адреса розташування спеціального майданчика

    Адреса розташування спеціального майданчика, де зберігаються тимчасово затримані транспортні засоби:

    м. Суми, вул. Чернігівська, 16-А.

    тел. (0542) 666 777

  • Порядок супроводу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ГУНП в Сумській області

    ЗАТВЕРДЖЕНО 
    Наказ ГУНП
    28.05.2019 № 566

     

    ПОРЯДОК

    Порядок супроводу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів

     

     

    1. Загальні положення

    1.1. Цей Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів (далі – Порядок супроводу) містить умови забезпечення безперешкодного доступу інвалідів та інших маломобільних груп населення до приміщень адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів та визначає порядок супроводження вказаної категорії громадян у приміщеннях ГУНП в Сумській області і територіальних відділів та відділень поліції області працівниками поліції.

    1.2. Порядок супроводу розроблено на виконання вимог Указу Президента України від 02.12.2017 № 401 та заходів, визначених у дорученні заступника Державного секретаря Кабінету Міністрів України від 09.04.2019 № 48987/3/1-17 щодо забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель, приміщень і прибудинкової території ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів.

    1.3. Основні поняття, що використовуються в Порядку супроводу:

    Особою з інвалідністю є особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов’язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.

    Маломобільні групи населення – люди, що відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі. До маломобільних груп населення віднесені інваліди, люди з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітні жінки, люди старшого (похилого) віку, люди з дитячими колясками тощо.

    2. Порядок пересування маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю в приміщеннях адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів

    2.1. Входи до адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів обладнуються кнопками виклику, які розташовуються на прийнятній висоті для осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення (у т.ч. для осіб з інвалідністю) для виклику працівника поліції, який відповідає за охорону і пропускний режим до службових приміщень – відповідального працівника за забезпечення прав осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, які потребують додаткової допомоги, та інших маломобільних груп населення під час звернення до органу поліції (далі – відповідальний працівник).

    Відповідальний працівник зустрічає і супроводжує маломобільного громадянина або особу з інвалідністю, а в разі настання надзвичайної ситуації відповідає за евакуацію маломобільних громадян і осіб з інвалідністю з приміщення адміністративної будівлі ГУНП в Сумській області або його структурного підрозділу.

    2.2. У першочерговому порядку відповідальним працівником уточняється, якої допомоги потребує маломобільний громадянин або особа з інвалідністю, мета відвідування адміністративної будівлі ГУНП в Сумській області або його структурного підрозділу, необхідність супроводу.

    2.3. У разі подання заяви або скарги до органу поліції відповідальний працівник (за необхідності) супроводжує маломобільного громадянина або особу з інвалідністю до приймальні громадян або канцелярії підрозділу та забезпечує виклик фахового працівника поліції.

    Маломобільні громадяни та особи з інвалідністю користуються пріоритетним правом при подачі заяви або скарги до органу або підрозділу поліції.

    2.4. При відвідуванні маломобільними громадянами і особами з інвалідністю адміністративної будівлі ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів відповідальний працівник роз’яснює правила внутрішнього і службового розпорядку органу поліції та години прийому громадян керівництвом і розповідає про особливості будівлі: кількість поверхів; поручнів; інших пристосувань і пристроїв для осіб з інвалідністю; розташування санітарних кімнат; можливі перешкоди на шляху і т.д.; до кого звернутися з питань, які можуть виникнути.

    2.5. Після закінчення візиту маломобільних громадян і осіб з інвалідністю до органу поліції відповідальний працівник організовує супровід даної особи до виходу з адміністративної будівлі.

    2.6. Відповідальний працівник органу поліції за погодженням із маломобільними громадянами та особами з інвалідністю має право надати інші види допомоги по супроводу, не передбачені цим Порядком супроводу.

    3. Особливості забезпечення супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до адміністративних будівель ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів

    Відповідальний працівник або інша посадова особа, яка забезпечує супровід маломобільних громадян та осіб з інвалідністю до адміністративних будівлі ГУНП в Сумській області та його структурних підрозділів, дотримується вимог Типових правил з організації охорони і дотримання пропускного режиму до службових приміщень адміністративних будівель ГУНП та відділів і відділень поліції області, затверджених наказом ГУНП від 14.08.2018 № 1038дск.

     

    УОАЗОР ГУНП

  • ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН З ПИТАНЬ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ

    ВІВТОРОК:   з 14:00 до 18:00 

    ЧЕТВЕР:      з 14:00  до 18:00 

    СУБОТА:    з 09:00  до 13:00 

    Начальник сектору з контролю за обігом зброї у сфері дозвільної системи

    УПД ГУНП в Сумській області

    Самотой Андрій Сергійович

    адреса м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 39 

    тел. 66-74-64

  • Безоплатна правова допомога

  • Графік прийому документів для видачі дозволу на використання об’єктів і приміщень, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

    ГРАФІК

    прийому документів для видачі дозволу Національної поліції України на використання об’єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів,

    психотропних речовин і прекурсорів

    ПОНЕДІЛОК: з 09:00 до 18:00

    (обідня перерва з 13:00 до 14:00)

    СЕРЕДА: з 09:00 до 18:00

    (обідня перерва з 13:00 до 14:00)

    за адресою: 40004, м. Суми, вул. Нижньохолодногірська, 10

     

    Відповідальний працівник:

    старший оперуповноважений в особливо важливих справах 2-го відділу управління боротьби з наркозлочинністю в Сумській області Департаменту боротьби з наркозлочинністю Національної поліції України

    Верченко Юрій Анатолійович

    тел. (0542) 66-78-24, 099-784-80-17

    Інформація до відома:

    -    заяву щодо отримання дозволу на використання об’єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, надавати згідно встановленого зразку (додається);

    • перелік документів, що додається до заяви, для видачі дозволу Національної поліції повинен відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 469 «Деякі питання видачі дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»;
    • об'єкти і приміщення, призначені для здійснення діяльності, повинні відповідати вимогам наказу МВС України від 29.01.2018 № 52 «Про затвердження Вимог до об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів та зберігання вилучених з незаконного обігу таких засобів і речовин».

    ЗАЯВА

    Начальнику управління боротьби з

    наркозлочинністю в Сумській області

    Департаменту боротьби з наркозлочинністю

    (міжрегіональний територіальний орган)

    Національної поліції України

    майору поліції

    Олександру РОЙКУ

     
    ______________________________________
    (найменування юридичної особи або
    _____________________________________________________
    фізичної особи-підприємця, ідентифікаційний код,
    _____________________________________________________
    місцезнаходження, ініціали та прізвище керівника,
    _____________________________________________________
    контактні дані)
     
    ЗАЯВА
    щодо отримання дозволу на використання об'єктів і приміщень,
    призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом
    наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
     
    м. ________                                 від ___ _______ 20 ___ р.                   N _________
     
    Згідно із Законом України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», а також порядком видачі дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 469, ____________________________________________________________________

    (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця, ідентифікаційний код,

    ________________________________________________________________________________________________

    місцезнаходження, найменування та місцезнаходження кожного з її відокремлених підрозділів,

    ____________________________________________________________________

    які планують провадити діяльність, пов'язану з обігом наркотичних засобів,

    ____________________________________________________________________

    психотропних речовин і прекурсорів)

    просить видати дозвіл на використання об'єктів чи приміщень, розташованих за адресою: ____________________________________________________________

    ____________________________________________________________________, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з _____________________

    ____________________________________________________________________

    (зазначається вид діяльності -
    ____________________________________________________________________
    культивування рослин (мак або конопля), включених до таблиці I переліку наркотичних засобів,

    ____________________________________________________________________
    психотропних речовин і прекурсорів, / розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, ____________________________________________________________________
    придбання,реалізація (відпуск), використання, знищення наркотичних засобів,

    ____________________________________________________________________
    психотропних речовин і прекурсорів, включених до 1/2 списку (ів) ІІ/ІІІ/ІV таблиці (ць) Переліку)

     

    Додаток: перелік матеріалів на___ арк. в ___ прим.

     

    ______________________         _______________        _______________________

    (Найменування посади керівника                                (підпис)                                         (ініціали та прізвище)
    юридичної або фізичної особи)
     

    М.П.

    (за наявності)