Суб`єктам декларування

У данному розділі ви можете знайти рекомендації, методичні матеріали та відповіді на запитання щодо електронного декларування поліцейськими, державними службовцями, які є суб'єктами декларування 

Рекомендації щодо декларування

  • Декларація-2020: роз'яснення від НАЗК

    Що потрібно знати при заповненні щорічної декларації за 2019 рік — у роз'ясненні від Національного агентства з питань запобігання корупції.

    ТИСНУТИ ТУТ

    ПОВНИЙ ТЕКСТ

    Методичні рекомендації щодо діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції

     ТИСНУТИ ТУТ

     

  • Навчальне відео із заповнення декларацій у системі «Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»


    Більше навчальних відео ТУТ 

  • Поширені запитання при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр)

    Якщо Ви змінили Ваш кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я змінив свій особистий ключ» та виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі.

    Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись функцією “Я змінив свій особистий ключ”. У полі “Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті” вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку “Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)”.

    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.

    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений), будь ласка, переконайтесь, що у полі “Пароль особистого ключа” вказано вірний пароль. Якщо Ви втратили пароль доступу до особистого ключа, будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”.

    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено), будь ласка, переконайтеся у правильності вибору кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), який Вам видав кваліфікований електронний підпис (ЕЦП), у полі “Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (АЦСК)” та повторно здійсніть вхід до Реєстру.

    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа), будь ласка, зверніться до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”.
    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP.

    Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».

    Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.

    Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.

    Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП) з вірно внесеними даними, звернувшись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry після чого виконайте зміну Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) в Реєстрі, скориставшись функцією “Я змінив свій особистий ключ”.

    Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Серія та номер паспорта громадянина України або ID-картка або свідоцтво про народження».

    Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».

    Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за посиланням https://public.nazk.gov.ua, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету.

    Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:
    - натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;
    - натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;
    - обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;
    - натиснути кнопку «Подати документ»;
    - підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, поставивши відповідну позначку;
    - натиснути кнопку «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису»;
    - натиснути кнопку «Подати декларацію».

    Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.

    Якщо у Вас виникли питання при заповненні електронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  https://nazk.gov.ua/uk/departament-perevirky-deklaratsij-ta-monitoryngu-sposobu-zhyttya/metodychni-rekomendatsiyi-sub-yektam-deklaruvannya/h

    Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку [email protected], зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +38(044)200-06-94.

    Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за посиланням https://nazk.gov.ua/uk/departament-perevirky-deklaratsij-ta-monitoryngu-sposobu-zhyttya/rekomendatsiyi-pry-roboti-z-yedrd/ 

  • Обмеження щодо сумісництва

    Обмеження щодо сумісництва (частина 1частина 2

  • Робота системи логічного та арифметичного контролю декларацій Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

    Робота  системи логічного та арифметичного контролю декларацій Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

    Розпочався процес завантаження декларацій до системи логічного та арифметичного контролю декларацій Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Система).

    Система, здійснюючи логічний та арифметичний контроль, відповідно до затверджених Правил присвоює кожній декларації показник рейтингу ризику. Такий показник відображає ступінь невідповідності відомостей в декларації та наявні в ній ризики, залежно від яких Система визначатиме доцільність та обґрунтованість проведення повної перевірки конкретної декларації.

    Автоматизований обмін інформацією є однією з ключових складових логічного та арифметичного контролю декларацій та передбачає обмін інформацією з 16-ма державними реєстрами.

    В основу формування рейтингу ризику закладено:

    • відповідність правильності заповнення розділів декларації суб’єктами декларування;
    • порівняння інформації, зазначеної у різних розділах декларації, між собою;
    • порівняння відомостей декларації з відомостями, що відображені в попередній декларації суб’єкта;
    • кількість задекларованих активів кожного виду.

    Згідно з розробленими правилами, логічний та арифметичний контроль буде проводитись автоматично за двома складовими.

    На першому етапі декларації буде присвоюватися відповідна кількість балів вагового коефіцієнта. Найвищий ваговий коефіцієнт в 1000 балів буде присвоюватись деклараціям посадовців, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище. Коефіцієнт 200 присвоюється декларації  у випадках, коли сукупна вартість задекларованих об’єктів нерухомості перевищує 10 млн грн; вартість транспортних засобів перевищує 3 млн грн. Інші коефіцієнти становлять значення від 100 до 10.

    Всі декларації, для яких коефіцієнт можливої невідповідності становитиме 2000 і більше балів, підлягатимуть повній перевірці та автоматично перевірятимуться ІТС ЛАК за другою складовою – порівняння відомостей декларації з відомостями реєстрів та баз даних.

    www.youtube.com/watch?v=yHOuHq43hzM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0og5X8hgWsqwE8VQlX8bL5pGQ-bl6IKtH3d9nwn0DxIWo9MBrRicvR9js

     

     

  • Роз'яснення щодо адміністративно-господарських та адміністративно-розпорядчих функцій
  • Як отримати унікальний номер в Єдиному державному демографічному реєстрі для заповнення декларацій
  • Що необхідно зробити декларанту

    По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

    По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно завантажити посилений сертифікат особистого кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) з веб-сайту кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), в якому був отриманий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП). Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП). Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись кваліфікованим електронним підписом (ЕЦП) неможливо, тому необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг https://czo.gov.ua/ca-registry та отримати новий кваліфікований електронний підпис (ЕЦП).

    Після отримання нового кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись функцією “Я змінив свій особистий ключ”. У полі “Електронна адреса, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті” вкажіть електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код відновлення». Зайдіть в поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) перейдіть за посиланням. Для зміни кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) оберіть Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), оберіть файл особистого ключа та вкажіть пароль від нього, натисніть кнопку “Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)”.

    Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки.

    Заявки розглядаються адміністраторами системи Реєстру не пізніше наступного робочого дня після отримання такої заявки.

     

  • Сумісництво та суміщення: в чому полягає різниця

  • Інструкція про те, як швидко та зручно отримати електронний цифровий підпис
  • Інструкція щодо правильного заповнення декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
  • Роз'яснення щодо членів сім'ї суб'єкта декларування
  • Інформація стосовно прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати у 2021 році

    ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНИХ ОСІБ

     

     

     

  • Інформація про те, які декларації потрібно подавати у разі звільнення зі служби в Національній поліції України

    Які декларації потрібно подавати у разі звільнення зі служби в Національній поліції України

     

    Під час кампанії декларування подати декларацію необхідно не тільки особам, які працюють у Національній поліції України, але й колишнім посадовцям, які звільнилися у 2020 році.

    Такі особи мають подати декларацію типу “після звільнення”, а не “щорічну” декларацію.

    Загалом, якщо особа звільняється з посади, яка передбачала подання декларацій, то їй потрібно подати два типи декларації — перед звільненням та після звільнення.

    Декларація перед звільненням — декларація, яку потрібно подати впродовж 20 робочих днів з дня звільнення. Вона охоплюватиме період, який не був охоплений деклараціями, які суб’єкт декларування подавав раніше.

    Зверніть увагу: якщо ви звільняєтеся під час кампанії декларування, то спочатку потрібно подати щорічну декларацію. Наприклад, дата вашого звільнення 31 січня 2021 року, отже до звільнення вам потрібно подати щорічну декларацію за 2020 рік, і лише потім подати декларацію перед звільненням, яка охоплюватиме період із 01.01.2021 по 31.01.2021 року.

    Декларація після звільнення — декларація, яку потрібно подати на наступний рік після звільнення у період кампанії декларування, тобто з 1 січня по 31 березня наступного року після звільнення.

     

  • Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр)
  • Оперативна перевірка декларації